
The speakers
במתחם יציגו יזמים ויזמיות בתחומי פיתוח ההון האנושי בשלבים שונים של פיתוח המוצר שלהם ובנושאים מעניינים וייחודים הנוגעים בעולמות העבודה והלמידה.
Freshboard.city
מידע עדכני בזמן אמת על משרות ברחבי הארץ
החברה מפתחת מוצר לערים ומדינות כדי לקבל מידע עדכני ובזמן אמת על משרות ברחבי הארץ. המוצר מושך אוטומטית ומנתח מידע על היצע משרות פתוחות בארץ, כולל סיווגים שהלמ״ס לא מסווג, למשל – סניפים (פילוח מיקום), סיווג לפי כל חתך מקצוע/ תעשייה וכו׳ (בעזרת בינה מלאכותית), פילוח משרות ג׳וניור מול סניור (עבור בוגרי מוסדות אקדמיים והכשרות), תיוג אוטומטי של משרות מרחוק בארץ ועוד. המוצר יכול לעזור לשלב אוכלוסיות בהייטק בפריפריה וכן זכה באתגר ״הכוורת״ אחרי קורונה לתעסוקה ועשה פיילוט עם משרד העבודה – מנהל תעסוקת אוכלוסיות.
יוכלו להשיק בכנס את גרסה 2.0 שמסיימת פיתוח בימים אלו ממש. יציגו את הגרסה החדשה על גבי מסך ויביאו חומר מודפס עם מידע נוסף. יוכלו להראות נתונים בזמן אמת.
יוכלו להדפיס רולאפ, עלוני מידע וגרפיקה לדוכן במידת הצורך.
זיקה לישראל
המוצר נותן שירות לרשויות מקומיות בארץ, ממשלה וארגונים מקצועיים נוספים בתחומים של הון אנושי
גלובליות
למוצר יש לקוחות ראשונים בחו"ל ומתכוון להיות גלובלי יותר השנה
מספר עובדים
4
שלב פיתוח המיזם
לקוחות ראשונים, לקראת הפצה רחבה - breakeven
אתר החברה
שלב גיוס כספים
בוטסטראפ
Beyond Virtual
עוזר הוראה וירטואלי שמסייע לתלמידים וסטודנטים בשיפור אנגלית מדוברת
החברה הקימה פלטפורמה שמאפשרת למידת כישורי שפה ושיחה באמצעות דמויות וירטואליות. הדמויות מתבססות על תסריטי שיחה מובנים, זמינות מכל מכשיר, ומייצרות סביבת אימון בטוחה ואידיאלית לרכישת כישורים שפתיים ושיחתיים. הדמויות מעניקות פידבק מידי ללומדים ופידבק מתמשך למורים, למרצים ולמעסיקים, כדי לעקוב אחרי ביצועי הלומדים.
הנציגים יציגו את הפלטפורמה באמצעות סרטונים והדגמות של תסריטי שיחה – בתחומי החינוך והלמידה (כישורי שפה ודקדוק, מבחנים ועוד), והעבודה (למשל הכנת מועמדים לראיון עבודה, וראיון העבודה עצמו).
פרט לדוכן עצמו, בו יוצב לפטופ עם אוזניות שיאפשר התנסות, הנציגים יגיעו עם פליירים וכמובן כרטיסי ביקור.
זיקה לישראל
כל מייסדי החברה ישראליים, הטכנולוגיה פותחה בישראל, הלקוחות ברובם (כרגע) מישראל
גלובליות
המוצר מיועד בסופו של דבר לשוק הגלובלי - כישורי שפה, למידה ועבודה נחוצים בכל מקום בעולם
מספר עובדים
5
שלב פיתוח המיזם
המערכת עובדת ומתפקדת, שדרוג תשתיות לצרכי אפסקיילינג
אתר החברה
שלב גיוס כספים
אמצע סבב Seed, חלק מהגיוס כבר בוצע
42
רשת של בתי ספר לתכנות בחינם וללא דרישות קדם להגברת מוביליות חברתית
42 הוא בית הספר לתכנות הטוב בעולם. הקמת קמפוס של 42 תתרום תרומה משמעותית להגברת המוביליות החברתית בישראל.
יש כאן הסרת חסמים להכשרה איכותית בהיקפים גדולים.
הלימודים ב-42 הם בחינם וללא דרישות קדם, לא פסיכומטרי ולא בגרות. שיטת הלימוד – ללא מורים, למידה מבוססת פרויקטים ולמידת עמיתים.
בוגרי 42 הם מתכנתים מנוסים ברמה גבוהה ביותר, הם עצמאיים, יודעים ללמוד לבד ולהתגבר על מכשולים ויודעים לעבוד בצוות. יש להם את כל הכישורים שהמעסיקים מחפשים במועמד.ת.
יש בצוות סטודנט ב-42 דובר עברית שיוכל להביא נקודת מבט אותנטית.
זיקה לישראל
המטרה היא להביא את הרשת לישראל
גלובליות
הרשת מפעילה כיום 47 קמפוסים ב-26 מדינות
מספר עובדים
3
שלב פיתוח המיזם
הם הזכיינים של הרשת בישראל ועוסקים בגיוס המשאבים הדרושים להקמת הקמפוס הישראלי (המוצר קיים, אין צורך לפתחו)
אתר החברה
שלב גיוס כספים
בתכנית ארבע שנתית הם גייסו 30% מהתקציב הנדרש
עובד לי
רשת תעסוקתית מבוססת AI לחיבור בין אוכלוסיות גיוון למעסיקים
אוכלוסיות מוחלשות או ממודרות אינן מקבלות הזדמנות שווה בשוק העבודה בשל קושי של מעסיקים בגיוס, קליטה ושימור העובדים, וחוסר נגישות למידע אודות גיוון והכלה.
חלק ניכר מהבעיה נובע מכך שאין "מפגש ראשוני" בין מחפש העבודה להזדמנות (משרה). המיזם בא לפתור בעיה זו בכך שהוא מנגיש מועמדים מגוונים למעסיקים.
עובד לי הוא מיזם חברתי במודל Impact. המוצר הוא רשת תעסוקתית חדשנית מבוססת AI אשר מחברת בין מועמדים מאוכלוסיות מגוונות שלא מיוצגות מספיק בשוק העבודה לבין המעסיקים בצורה נוחה, מהירה ומדויקת, המותאמת לשוק התעסוקה המודרני ולצרכים של שני הצדדים.
המציגים יבואו עם עמדה ממותגת + מערכת להצגה ע"י מחשב נייד (יכול להתחבר גם לפלזמה). יכולים להביא גם פליירים ודברים ממותגים נוספים.
זיקה לישראל
מנגישים אוכלוסיות גיוון בישראל למעסיקים
גלובליות
לא
מספר עובדים
3
שלב פיתוח המיזם
MVP, לקראת יציאה לפיילוט עם מס' גופים
שלב גיוס כספים
Seed
Team Me
פלטפורמה ליצירת סרטוני תדמית לחברות
הדור של היום רגיל לצרוך תכנים בצורה אחרת, הם מחפשים תוכן ויזואלי ואותנטי שיוכל לספר להם על התרבות הארגונית ולמה כדאי להם לעבוד במקום עבודה מסוים.
רוב התכנים שהם פוגשים בתהליך הגיוס הם מאוד סטטיים – מאתר הקריירה, דרך תיאור המשרה ועד הפניות בלינקדאין ובפייסבוק.
Team.me פועלים לשנות את חווית המועמד ולייצר מקום מחבר יותר בתהליך הגיוס על ידי שימוש בסרטוני וידאו של עובדים שמספרים את הסיפור של החברה שלהם.
הפלטפורמה שלTeam Me מאפשרת לייצר סרטוני תדמית ולהטמיע אותם באתר החברה, עמוד הלינקדאין וכו', בכך היא מאפשרת טעימה אמיתית למה שבאמת קורה בתוך החברה.
ב-Team Me מאמינים שחוויה טובה יותר למועמדים מגדילה את הסיכויים לגייס מועמדים מתאימים יותר לחברה.
בתערוכה ניתן יהיה לראות ב-Live את החוויה ואת ההבדלים של וידאו אינטראקטיבי לגיוס עובדים אל מול המוצרים הקיימים בשוק.
זיקה לישראל
כל הפעילות בישראל וגם רוב הלקוחות המרכזיים
גלובליות
כרגע לא
מספר עובדים
5
שלב פיתוח המיזם
מוצר + מכירות
אתר החברה
שלב גיוס כספים
בוטסטראפ
Paths.Careers
הכוונת עובדים לבחירת מקצוע ומסלולי קריירה
המיזם הוא פלטפורמה המאפשרת לכל אדם לדרג את העדפותיו המקצועיות בתחומים רבים, ולקבל את מידת התאמתו לתפקידים השונים הקיימים בשוק. האתר מפנה את הגולש לאתרים המספקים מידע אודות התפקידים השונים ומפגיש אותו עם יועצי קריירה שיוכלו לסייע לו בבחירת המקצוע לחיים.
המוצר פעיל וניתן להציגו במסגרת במה מרכזית או דוכן. בשלב זה אין להם חומרים פרסומיים – במידה וייבחרו ידפיסו פוסטר בהתאם לדרישות מארגני הכנס.
זיקה לישראל
המיזם מפותח בישראל וקיבל מענק תנופה של רשות החדשנות
גלובליות
המיזם פותח במטרה לפנות לשוק הגלובאלי. הוא דובר אנגלית ומתבסס על נתונים של משרד העבודה האמריקאי
מספר עובדים
0
שלב פיתוח המיזם
MVP in market
אתר החברה
שלב גיוס כספים
Seed
Edge Rethinking Education
ליווי לומדים עצמאיים בתהליכי למידה מקוונת
החברה פיתחה את לאנה – מנטורית דיגיטלית מבוססת AI שמטרתה ללוות לומדים עצמאיים בתהליכי הלמידה המקוונת שלהם. בחברה שמים דגש על מיומנויות SRL והמטרה היא לעזור ללומדים לממש את היעדים שהם הציבו לעצמם לסיים את הקורס ולהמשיך לקורס הבא.
הנציגים יציגו דמו, בנוסף יש מצגת ואת האתר.